طراحی سایت صنایع چوب و طراحی وب سایت چوب به مثابه سایر مشاغل و صنایعی که از طریق اینترنت می توانند خدمات و محصولات خود را معرفی و عرضه نمایند قابل پیاده سازی است.

زیر بخش های طراحی سایت صنایع چوب

طراحی سایت برای تولیدکنندگان مصنوعات چوبی مانند : طراحی سایت میز و صندلی و کمد ، طراحی سایت کابینت سازی، طراحی سایت مبلمان، طراحی سایت گاه اینترنتی لوازم چوبی، طراحی سایت ندگان مصنوعات چوبی، طراحی سایت نجاری و مواردی از این قبیل از زیربخش های این نوع از ساخت و اجرای سایت می باشد.

اهمیت طراحی سایت چوب

با وجود فعالان متعدد در عرصه تولید و انواع مبلمان خانگی و اداری ، میز و صندلی و کمد و کابینت و سایر تجهیزات جوبی  که برای استفاده در منازل، محل کار، کافی شاپ ها و رستوران ها و هتل ها و… کاربرد دارند و همچنین با توجه به گستردگی مصنوعات چوبی ، برای ارائه محصولات و تصاحب سهم بیشتری از بازار توسط یک تولید کننده یا نده ی مصنوع های چوبی، طراحی سایت صنایع چوب و یا طراحی گاه اینترنتی محصولات مختلف چوبین پیشنهاد می گردد.

طراحی سایت چوببا وجود برخورداری از چنین سایتی، شما در کنار کسب و کار سنتی خود با حضور در بازار وسیع اینترنتی میلیون ها  کاربر آنلاین که هر کدام می‌توانند مشتری شما باشند را بسوی خود جذب نمایید.

سرویس های طراحی وب سایت صنایع چوب

  • طراحی بخش درباره ما

معرفی سوابق فعالیت و رزومه کاری، اهداف و نوع تولیدات، تجیهزات و …

  • طراحی بخش خدمات
  • طراحی بخش محصولات

نمایش مصنوعات چوبی مختلف بصورت طبقه بندی شده مانند: مبلمان اداری، تجهیزات کتابخانه ای،

مبلمان خانگی، میز و صندلی ، مبلمان کودک و نوجوان ، کابینت آشپزخانه ، صفحات عایق صوت،

صفحات دکوری و تزئینی، دیواره چوبی و پارتیشن بندی، ‌سازه های چوبی نمایشگاهی و تشریفات همراه با تصاویر آنها و توضیح محصول

  • طراحی قسمت نمونه کارها

نمایش نمونه کارهای ارایه شده به مشتریان و نصب شده در محل کار یا زندگی آنها به منظور تداعی ذهنی بیشتر کاربر از محصول

  • طراحی صفحه نمایندگی

عاملان و نمایندگی ها و خدمات پس از به تفکیک استان ها و شهر و همراه با نام نمایندگی و اطلاعات تماس هر کدام در این صفحه قایبل رویت است.

  • گالری تصاویر
  • تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف و پروژه های انجام شده و برنامه های مختلف شرکت با قابیلت درج زیرنویس عکس در گالری قابل پیاده سازی است.
  • طراحی صفحه تماس با ما

فرم تماس آنلاین، اطلاعات تماس شماره تلفن ، آدرس کارگاه یا گاه، نمایش موقعیت بر روی نقشه گوگل از اطلاعات مندرج این صفحه است.

  • سرویس های دیگر

اشتراک گزاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین، آپارات، یوتیوب و ….، بخش مقالات و اخبار به منظور انعکاس مطلب تخصصی در زمینه صنعت چوب، اتصال سایت به صفحات شبکه های مجازی، نمایش بارکد، دانلود کاتالوگ محصولات، نقشه سلیت، پیوندهای مفید و کاربردی، نوار جستجو از جمله سرویس های دیگر در طراحی سایت چوب است.

طراحی سایت صنایع چوب  با پیام آوا

طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو بر پایه نمایش منعطف و عالی و بدون ایراد سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف همچون موبایل و تبلت ؛ پیاده سازی پنل مدیریت فارسی و ساده جهت بروزرسانی و افزئدن محصولات جدید به سایت توسط مدیر سایت ؛ طراحی گرافیکی زیبا و متناسب با فضاهای دلنشینی که با کاربرد متریال چوب در آنها ایجاد می شود از نکاتی است که پیام آوا در اجرای سایت صنایع چوب بدان توجه ویژه دارد.

طراحی و پیاده سازی صنایع چوبیهمچنین علاوه بر  طراحی سایت استاندارد و در نظر گیری متدهای روز دنیا در زمینه پیاده سازی و برنامه نویسی، بهینه سازی سایت نیز توسط پیام آوا قابل انجام است تا سایت مورد نظر در کلمات کلیدی که توسط کاربران جستجو می شود در صفحه اول گوگل ظاهر گردد. از این واژگان کلیدی بطور مثال می توان: ” مبلمان اداری” ، “پارتیشن چوبی” ، “مدل کابینت آشپزخانه”، “دکواسیون چوبی” و غیره را نام برد.

جهنت کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.


طراحی سایت, بهینه سازی سایت, طراحی وب سایت, سئو سایت ,طراحی ,صنایع ,سازی ,مبلمان ,چوبی ,طراحی سایت ,سایت صنایع ,پیاده سازی ,مصنوعات چوبی ,محصول طراحی ,سایت صنایع چوب و منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هاست دانلود عالی منزل مبله شیراز cataleyao5snijgz site تاپ دیجیت مرجع فیلم و سریال معرفی کالا فروشگاهی mu5ics آذرمه