غارعلیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرماگاه بابا طاهر عریان، گنج‌نامه، گنبد علویان، شهر تاریخی هگمتانه و شیر سنگی! با شنیدن این نام‌ها، چندان برای‌تان سخت نیست تا حدس بزنید درباره‌ی کدام شهر صحبت می‌کنیم. بله! شهر تاریخی، باشکوه و زیبای همدان. جاهای دیدنی همدان این‌قدر زیاد و مشهورند که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر هم کاملا شناخته شده هستند. آرامگاه استر و مردخای شاید در این میان یک استثنا باشد.

برای همین، در مجله‌ گردشگری سفرزون بد ندیدم لابلای همه‌ی این آثار باستانی و فرهنگی معروف، برویم سراغ یک مقبره‌ی تاریخی که شاید بین ایرانیان چندان شناخته شده نباشد، اما یک مکان مقدس برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به شمار می‌رود. پس با ما باشید تا اطلاعات جامع و کاملی درباره‌ی آرمگاه استر و مردخای بدست آورید.

روایت تاریخی استر و مردخای

آرامگاه استر و مردخای

آرامگاه استر و مردخای

استر ملکه‌ی زیبای یهودیِ دربار خشایارشا بود. در کتب تاریخی این‌گونه آمده است که خشایارشا در دربار دستور کشف حجاب می‌دهد. ملکه از دستور او سرباز می‌زند. پس شاه دستور می‌هد تمامی دختران زیبای شهر را گرد آوردند تا او ملکه‌ی جدیدی برای خود برگزیند. در میان تمامی آن دختران، زیبایی استر دل و دین شاه را می‌رباید و به دربار او راه پیدا می‌کند.

طی حضور استر در دربار، هوش و ذکاوت او یاری‌اش می‌کند و جایگاه بسیار رفیعی در قلب شاه و در دربار پیدا می‌کند. در کنار استر، مردخای عموی او هم می‌تواند خود را تا مقام یکی از عالی‌رتبه‌ترین مردان دربار بالا بکشد.

همان زمان‌ها، هامان وزیر اعظم خشایارشا ینا می‌کند تا تمامی یهودیان ساکن ایران زمین را قتل عام کند. استر و مردخای از این نقشه‌ی شوم آگاه می‌شوند و می‌توانند با سرعت وارد عمل شوند و رای شاه را بزنند. بنا بر این داستان ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری استر ,مردخای ,می‌کند ,آرامگاه ,دربار ,تاریخی ,پیدا می‌کند ,آرامگاه استر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صفحه شخصی محمد جواد سلیمان زاده تحقیقات دانشجویی و دانشگاهی آزگار بیوتی اسکین پشتیبانی شبکه در کرج کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو کد بانو من قوي هستم