چه کسی می تواند روکش کامپوزیت انجام دهد؟

روکش های کامپوزیت چیست؟

اگر همیشه می خواستید لبخند خود را بهبود ببخشید ، روکش های دندان ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. البته اگر دندان شما کاملا از بین رفته ایمپلنت دندان توصیه می شود.

کامپوزیت ونیر  پوسته های نازکی هستند که در قسمت جلوی دندانهای موجود شما جای می گیرد تا ظاهر آنها بهبود یابد. ونیرها تنها یکی از چندین روش برای تغییر ظاهر دندان شما هستند.

اتصال دندان و مینای دندان، گزینه های دیگر و همچنین تاج است.

2 نوع اصلی روکش وجود دارد: لمینت سرامیکی و کامپوزیت دندان . همانطور که از این نام انتظار دارید ، روکش لمینت دندان به صورت سفارشی از پرسلن ساخته شده است تا بتواند دندان های شما را متناسب کند. ونیرهای کامپوزیت اغلب از رزین به رنگ دندان ساخته می شوند ، همان نوع ماده ای است که با اتصال دندان استفاده می شود. قیمت لمینت دندان بیشتر از کامپوزیت دندان است.

برای هر دو نوع روکش جوانب مثبت و منفی وجود دارد ، بنابراین مهم است که سطح مسئله ای را که امیدوارید با روکش ها حل شود ، و همچنین بودجه خود را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: روش انجام ایمپلنت دندان،سن مناسب ایمپلنت دندان، انواع ایمپلنت دندان، هزینه ایمپلنت دندان، لمینت بهتر است یا کامپوزیت

چه کسی می تواند روکش کند؟

روکش های دندانپزشکی می توانند نواقص دندان را پوشانده و لبخندی یکدست و روشن به شما نشان دهند.

نقایص می تواند شامل دندانهایی باشد که کج یا بد شکل ، تراشه ، رنگ آمیزی یا تغییر رنگ شده اند ، یا ممکن است مینای دندان های شما از بین رفته باشد.

کامپوزیت ونیر  بخشی از دندانهای شما را می پوشاند اما در واقع با تاج هایی که ضخیم تر هستند و یک دندان کامل را پوشش می دهد متفاوت است - پشت و جلو. تاج نیز تمایل به اصلاح بیشتر دندان دارد ، که ممکن است شما به روکش نیاز نداشته باشید.

اگر دندان های شما از نظر نسبتاً خوبی هستند و شما فقط می خواهید ظاهر آنها از جمله شکل یا رنگ آنها را تغییر دهید ، روکش ها ممکن است انتخاب خوبی باشد.

تاج دندان معمولاً فقط برای دندانهایی که آسیب بیشتری دارند ، استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر دندان شکسته دارید یا به ریشه دندان احتیاج دارید ، ممکن است تاج راه حل بهتری باشد.

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers

 


کلبه ی زیبایی دندان ,روکش ,کامپوزیت ,ایمپلنت ,ممکن ,لمینت ,تواند روکش ,ایمپلنت دندان، ,وجود دارد ,لمینت دندان ,اتصال دندان ,روکش کامپوزیت انجام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرایشگری بوشهر درس المهدی مطالب جالب دنیای وب و خبرها داعش dltopapk karait